Nu har jag bestämt mig

För att börja blogga
Jag heter då Felicia och är en häst intresserad tjej på 13 år.
Här kommer jag blogga om mitt liv och om alla "tonårskriser" man har i min ålder,
Den här bloggen kommer jag föröka uppdatera så ofta som möjligt men det är ganska svårt när jag då börjat på en ny skola i 7an och har väldigt mycket runt det. Kommer kanske mest uppdatera när jag har tråkigt eller mycket problem som jag tycker är jobbiga och då skriva av mig. Vill även säga att jag är en foooer ( The fooo fan) The fooo är ett svenskt pojkband som jag säkert kommer blogga om. Mycket smink kommer nog också.
Aja det var lite om mitt liv och bloggande så jag hoppas ni kommer vilja lösa den.
Kram
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

felicas.blogg.se

Jag heter Felicia och är en 13 årig tjej, Här kommer jag blogga om mitt liv och allt som händer. Som en 13 åring har jag ganska mycket tonårs "kriser" som ni säkert kommer få läsa om och såklart om mitt liv med hästarna.

RSS 2.0